måndag 24 september 2012

Jag borde flytta till London och där raka benen?

Jag hade värsta flirten med Eddie Izzard. Vi var sjukt kära och planerade att flytta ihop så det var seriöst. Eddie såg ut precis som han gör i Treasure Island, dock med två ben men med tatuering i skallen och rakad.
Plötsligt dyker Ricky Grevais upp och börjar råstöta på mig. Jag blir plötsligt väldigt osäker på mina känslor eftersom brittiska män med humor är min grej liksom... Men Eddie och jag hade ju börjat köpa möbler till vår avlånga lägenhet!
Ricky stöter vidare och säger att det var onödigt att jag köpte biljett till hans show för jag kunde jag fått dem gratis. Som VIP.

Plötsligt så är det någon som frågar mig om jag har permanentat håret på mina ben? När jag tittar ner så har jag en rejäl utväxt med tjocka kolsvarta hårstrån (ni vet som i reklamen för någon rakhyvel?) Som en igelkott. Fast på två ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar